Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wat een heerlijk vooruitzicht, maar wat komt er veel op je af. Waar ga je trouwen, hoeveel gasten nodig je uit, wanneer moet je je jurk hebben besteld, kan je slapen bij de feestlocatie, hoe kom je aan een leuke trouwambtenaar of goede fotograaf? Wel of niet de kerk en kan daar dan ook het burgerlijk huwelijk plaatsvinden?
Zijn we niets vergeten?
Logisch dat het je even duizelt, er moet veel worden geregeld en ondertussen gaan de dagelijkse verplichtingen gewoon door. Mag ik jullie helpen door het overzicht te houden, taken uit handen te nemen en de planning te bewaken, zodat jullie onbezorgd kunnen uitkijken naar jullie grote dag? Wist je dat het wetenschappelijk is vastgesteld dat mensen het gelukkigst zijn in de voorbereidingstijd van hun huwelijk? Daar mag je net zo veel van genieten als van de dag zelf.
Wil je ondersteuning in de voorbereiding of de organisatie van je hele dag? Alles is mogelijk. Ook alleen het maken van je draaiboek en de taak van ceremoniemeester uit handen geven, kan natuurlijk.
De verschillende mogelijkheden met bijbehorende tarieven zet ik hier voor je op een rij:
Heb je alleen behoefte aan ondersteuning op de grote lijnen en vinden jullie het fijn als de organisatie van jullie trouwdag in de steigers staat om daarna de uitwerking zelf te doen? Dan help ik jullie met het ontwerp van jullie dag. Ik doe suggesties voor de locatie(s) en aankleding daarvan, geef jullie adressen voor bruidsmode, fotograaf, stylist/kapper en alles wat voor jullie interessant is. Dat scheelt jullie een hoop tijd. Daarna maak een checklist met tijdslijnen, zodat jullie precies weten voor welke datum er wat moet gebeuren zoals wanneer je jurk en pak moeten zijn besteld, de uitnodigingen verzonden, de band vastgelegd. Met deze lijst kan je niets meer vergeten en op een ontspannen manier naar jullie dag toeleven en houd je zelf de touwtjes in handen.
Het tarief hiervoor is: 600,- euro inclusief btw
Jullie weten al precies hoe je huwelijksdag er uit gaat zien en hebben eigenlijk alles al geregeld, maar kunnen wel wat ondersteuning gebruiken bij het opstellen van een draaiboek. Ik kom graag langs om te horen hoe jullie dag er uit gaat zien en wat jullie belangrijk vinden. Na een gesprek waarin jullie me alles vertellen, stel ik het draaiboek op. Samen lopen we daarna alles nog een keer door en daarna rond ik draaiboek af. Jullie verzorgen zelf een ceremoniemeester.
Het tarief hiervoor is 600,- euro inclusief btw
Het is belangrijk dat jullie dag verloopt zoals jullie er al maanden naar uitkijken. Daarbij wil je graag dat al jullie gasten kunnen meegenieten. Wil je liever niemand van je familie of vrienden vragen om ceremoniemeester te zijn en er wel zeker van zijn dat alles op rolletjes loopt?
Deze dag ben ik graag jullie gastvrouw en zorg dat alles volgens draaiboek verloopt. Ik begeleid jullie en jullie gasten van begin tot eind. En als er ergens iets mis dreigt te gaan, dan los ik dat achter de schermen professioneel op. Ceremoniemeesterschap doe ik altijd in combinatie met het opstellen van een draaiboek. Tevens neem ik ruim van te voren contact op met jullie leveranciers om de afspraken door te nemen en mezelf voor te stellen. Indien gewenst ben ik aanwezig bij de detailgesprekken van jullie leveranciers.
Het tarief hiervoor is 2.200,- euro inclusief btw
Ik neem de organisatie uit handen vanaf de eerste voorbereiding tot en met de bedankkaarten. Samen met jullie ontwerpen we jullie dag. Ik kom op elk onderdeel met suggesties en luister aandachtig naar wat jullie wensen zijn. Elk detail wordt uit handen genomen. Uiteraard stel ik een draaiboek op en ben ik jullie ceremoniemeester/ gastvrouw op de grote dag.
Omdat elke bruiloft anders is, variërend van intiem op één locatie met een kleine groep dierbaren tot uitbundig met alles er op en er aan en een paar honderd gasten, doe ik een passend voorstel. In het eerste vrijblijvende gesprek kunnen jullie mij meenemen in jullie wensen, ideeën, aantal gasten en degelijke. Daarna ontvangen jullie van mij een offerte op maat.
Twee mensen die vanuit liefde voor altijd met elkaar verbonden willen zijn is het mooiste wat er is. Ik doe mijn werk vanuit respect voor die liefde. Wanneer een bruidspaar mij het vertrouwen geeft om hun dag of een deel daarvan te organiseren, dan voel ik me vereerd en zal zorgvuldig met dat vertrouwen om gaan.
Behalve kennis en ervaring die ik voor een groot deel heb opgedaan vanuit het facilitaire werkveld, doe ik vooral mijn werk met hart en ziel. Ik heb meer dan 25 jaar ervaring met het organiseren van diverse faciliteiten en evenementen. Je kunt dus rekenen op professionaliteit. Maar belangrijker is dat ik naar jullie luister. Jullie wensen en geluk is mijn drijfveer.
Als jullie interesse hebben in ondersteuning van mij, dan maak ik graag een afspraak voor een eerste kennismaking. Dit eerste gesprek is geheel vrijblijvend. Bij voorkeur kom ik bij jullie thuis maar dat kan natuurlijk ook ergens anders, of via een Teams meeting. In dit gesprek hoor ik graag wat jullie verwachtingen zijn van je huwelijksdag en kunnen we kennismaken. Het is belangrijk dat er een klik is. Het gaat per slot van rekening om jullie huwelijksdag.
Tijdens of na het gesprek hoor ik graag waarmee ik jullie van dienst mag zijn. Hierna stuur ik jullie een offerte met een voorstel. In de loop van de tijd heb ik bedrijven gevonden waar ik het vertrouwen in heb. Zij doen hun werk met hart en ziel en zijn echte professionals. Voorbeelden van bedrijven waar ik mee samenwerk zie je hieronder.
Daarnaast werk ik samen met Larissa Kerkhof van Fairytale Weddings & Events. Zij is een creatieve en ervaren professional. Ze houdt overzicht en bewaart te allen tijde de rust. Bij grote bruiloften ondersteunen we elkaar en in geval van nood kunnen we voor elkaar inspringen. Fijn idee voor jullie en voor mij.
Wil je meer weten over Larissa, klik dan hier.